Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
اخبار روز

بهترین زندگی

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

Play نه تنها بزرگترین فروشگاه برنامه در جهان بلکه یک سرویس اشتراک موسیقی ، یک کتابفروشی و یک فروشگاه ویدیویی نیز هست. از این رو گیفت کارت گوگل پلی ، یک هدیه عالی برای افرادی که اهل استفاده مداوم از این برنامه هستند می باشد.

گیفت کارت گوگل پلی رایگان

موضوع امروز صحبت ما در گروه مشاوره هیواتک به معرفی گیفت کارت گوگل پلی و نحوه دریافت گیفت کارت گوگل پلی رایگان اختصاص دارد. همانطور که می دانید برای استفاده از این اپلیکیشن شما نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب کاربری گوگل تان دارید و از طرف دیگر همه برنامه ها ، بازی ها ، فیلم ها و ... که در گوگل پلی استور ارائه می شود رایگان نیست و برای استفاده و خرید برنامه های غیر رایگان باید اکانت تان اعتبار پولی داشته باشد و چنانچه پولی در حساب شما وجود نداشته باشد امکان استفاده از قابلیت های برنامه وجود ندارد.

در ادامه در خصوص گیفت کارت گوگل پلی بیشتر صحبت خواهیم کرد ، ما پیش از این نیز در خصوص گوگل پلی استور مقالات متفاوتی را در زمینه مشکلات و خطاهای گوگل پلی استور ، رفع محدودیت ها و نحوه دانلود برنامه تولید و منتشر کرده ایم که امیدوارم مورد رضایت شما واقع شود

آموزش تصویری دانلود از گوگل پلی هیواتک

از کار افتادن گوگل پلی سرویس

ارور rh-01 گوگل پلی هیواتک

گیفت کارت گوگل پلی چیست ؟
گیفت کارت گوگل پلی یا همان کارت هدیه گوگل پلی ، شامل کدی است که اعتبار مجازی به حساب کاربری شما اعطا می کند تا بتوانید به خرید امکانات ارائه شده در گوگل پلی استور بپردازید. این کارت ها محدودیتی در استفاده و تاریخ انقضا ندارد.

برخی از کاربران در خصوص هزینه و امکان نقل و انتقال این کارت ها هم سوالاتی را مطرح کرده بودند که به همه آنها پاسخ خواهیم داد ، امکان نقل و انتقال گیفت کارت گوگل پلی وجود ندارد ولی امکان استفاده چندباره از آن وجود دارد و با یک بار استفاده نمی سوزد و از بین نمی رود.

اعتبار گیفت کارت ها از 5 دلار تا 200 دلار متغیر است و بسته به هزینه ای که شما خواهید پرداخت می تواند اعتبار بیشتری دریافت کنید.


نحوه استفاده از گیف کارت گوگل پلی چگونه است؟
برنامه Google Play Store را که از قبل روی گوشی شما نصب شده است باز کنید. اگر برای اولین بار است که این برنامه را می خواهید نصب کنید ، می توانید از مقاله نصب گوگل پلی استور هیواتک کمک بگیرید.

بر روی دکمه منو سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه زده و سپس گزینه Redeem را انتخاب کنید.

 

 گیف کارت گوگل پلی
 

کد 16 رقمی موجود در نوار SCRATCH TO REVEAL CODE مندرج در پشت کارت هدیه یا در ایمیل کارت هدیه دیجیتالی خود وارد کنید.

روی Redeem ضربه بزنید و آن را تایید کنید تا حسابی را که می خواهید از گیف کارت گوگل پلی استفاده کند مشخص شود.

 

 گیف کارت گوگل پلی
 

چنانچه عملیات فوق را به درستی انجام داده باشید ، می توانید از اعتباری که به ازای این گیف کارت به شما داده شده است برای خرید برنامه ، بازی ، فیلم ، نمایش های تلویزیونی ، موسیقی ، کتاب و ... استفاده کنید.

یک نکته مهم را همواره به خاطر داشته باشید که فروشگاه گوگل پلی با فروشگاه گوگل متفاوت است و اگر شما گیفت کارت گوگل پلی را خریداری یا به عنوان هدیه دریافت کرده باشید امکان استفاده از آن در فروشگاه گوگل وجود ندارد.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post